FAQ - Často kladené dotazy

Zde najdeš nejčastěji kladené otázky k tématům, jako je objednávka, platba, doprava a vrácení zboží. Stačí kliknout na požadované téma a rychle nalezneš odpověd. Pokud máš jakékoliv další otázky, neváhej nás kontaktovat.

Potřebuji pomoc s objednávkou

Jak mám postupovat při objednávání?

Náš webový obchod jsme navrhli tak, aby se snadno používal. Můžeš pohodlně použít funkci vyhledávání nebo si vybrat kategorii a odtud hledat požadované položky. Seznam produktů můžeš také seřadit podle různých parametrů, jako je velikost, cena, barva atd.

Pokud jsi našel něco zajímavého, klikni na stránku s podrobnostmi o produktu. Poté, co si vybereš požadovanou velikost produktu, můžeš položku vložit do nákupního košíku. Můžeš přejít k pokladně okamžitě nebo pokud chceš vyhledat další produkty, můžeš pokračovat v hledání.

Po vložení položek do nákupního košíku můžeš nyní pokračovat k dokončení objednávky. Kliknutím na ikonu v pravém horním rohu můžeš vždy dvakrát zkontrolovat obsah svého nákupního košíku. Než budeš pokračovat, můžeš ještě odebrat určité položky z nákupního košíku.

Jako poslední krok zadej svou fakturační a dodací adresu a platební metodu. Nyní stačí kliknout na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Poté se zobrazí potvrzovací e-mail a odešle se objednávka na tvou e-mailovou adresu.

Obdrželi jste mou objednávku?

Na zadanou e-mailovou adresu bude automaticky zasláno potvrzení objednávky s číslem objednávky. Pokud jsi takový e-mail neobdržel, zkontroluj si prosím složku se spamem. Možná jsi zadal nesprávnou e-mailovou adresu. Všechny platby jsou účtovány okamžitě. Pokud budeš potřebovat další pomoc, kontaktuj nás a my ti pomůžeme najít tvou objednávku.

Co se stane po zaplacení mé objednávky?

Po zadání objednávky bude na zadanou e-mailovou adresu zasláno potvrzení objednávky. Potvrzení objednávky obsahuje fakturační a dodací adresu, ceny, způsob platby a počet zásilek (pokud se na tvou objednávku vztahuje).

Potřebuji účet (registraci), abych mohl vytvořit objednávku?

Ne, k provedení objednávky nepotřebuješ účet. Můžeš si zboží objednat i bez přihlášení. Výhodou účtu je předvyplněná adresa a snazší a rychlejší uhrazení objednávky. V případě, že máš účet, můžeš si také zkontrolovat své předchozí objednávky.

Mohu po zadání svou objednávku ještě změnit?

Po zadání objednávky už nemužeš měnit svou objednávku. Pokud potřebuješ pomoci, kontaktuj náš zákaznický servis.

Mohu později změnit svou dodací a fakturační adresu?

Po zadání objednávky již není možné měnit adresy, proto nezapomeň zadat správnou adresu. Nicméně v některých případech lze adresu změnit, kontaktuj náš zákaznický servis. Pokud tě kurýr při doručování zásilky nezastihne, máš možnost si balíček vyzvednout v úložně. Nevyzvednutá zásilka se nám vrátí zpět. Jakmile ji obdržíme, vrátíme ti částku zpět na účet. 

Mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku lze zrušit pouze v závislosti na tom, zda již byla nebo nebyla zpracována. Jakmile se nedostaneme zpět, nemůžeme objednávku zrušit. Nejlepším řešením je kontaktovat náš zákaznický servis. Pokud nemůžeme zrušit tvou objednávku, můžeš zásilku vrátit a a vbrzké době obdržíščástku za objednávku zpět na účet. Další informace o vrácení nalezneš zde.

Jak najdu číslo mé objednávky?

Číslo tvé objednávky je uvedeno v potvrzovacím e-mailu objednávky i na faktuře. Skládá se ze 7 čísel.

Velikost, kterou chci objednat, nelze vybrat. Proč?

Při výběru položek nelze vybrat vyprodanou velikost.

Jak si mohu zboží předobjednat?

Nabízíme také položky k předobjednání. Symbol pre-order označuje položku, která ještě není k dispozici. Jakmile se položka dostane na sklad, bude tvá objednávka zpracována.

  

Potřebuji pomoc s platbou

Které platební metody mohu využít?

Nabízíme řadu platebních metod, jako jsou kreditní nebo debetní karty (MasterCard, VISA a American Express), digitální peněženky (Apple Pay, Google Pay atd.), PayPal & AmazonPay. Některé země mohou objednávat prostřednictvím Klarny. O platbách zjistíš více zde.

Co se stane, když provedu platbu?

Jakmile zadáš objednávku, položka(y) z tvé objednávky se rezervují.

Proběhla má platba úspěšně?

Po úspěšné platbě se ihned zobrazí potvrzení platby. Na zadanou e-mailovou adresu bude poté zasláno potvrzení objednávky a později ti dorazí i faktura.

Kde najdu bezpečnostní kód na své kreditní/debetní kartě?

Bezpečnostní kódy CVC jsou na zadní straně karty. Další bezpečnostní kódy nalezneš také na různých typech karet. Požádej o pomoc příslušnou banku.

Mohu zaplatit fakturu s pozdější splatností?

Tuto platební metodu nyná ještě nenabízíme.

Kdy obdržím fakturu?

Tvoje faktura bude zaslána na zadanou e-mailovou adresu v den, kdy tvoje zásilka opustí náš sklad. V den, kdy jsme odeslali tvůj balíček, obdržíš také automatický e-mail s číslem zásilky. Některé e-mailové adresy mohou tyto e-maily označit jako spam, než nás kontaktuješ, prosím zkontroluj si prosím složku se spamem.

Mohu nechat vystavit fakturu na klub nebo společnost?

Při dokončení objednávky můžeš snadno zadat jinou fakturační a dodací adresu. Na již vystavené faktuře nemůžeme provádět žádné další změny. 

  

Potřebuji poradit s dopravou & dodáním

Jakou přepravní společností je zboží dodáváno?

V závislosti na tvé lokaci a objednaných položkách je zboží odesíláno buď prostřednictvím UPS, GLS, DHL nebo DPD. V mnoha případech tito přepravci navázali partnerství s lokálním přepravcem v dané zemi (např. v ČR Česká pošta). Více o dopravě se dozvíš zde.

Kolik stojí doprava?

Tvé náklady na dopravu se vypočítají, jakmile zadáš svou adresu.

Jak dlouho trvá doručení?

Položky skladem jsou obvykle odesílány do 1-2 pracovních dnů. Doručení položek s potiskem se může o pár dní zpozdit.

Jakmile bude tvůj balíček odeslán, obdržíš na svou e-mailovou adresu fakturu a informaci o sledování zásilky (Shipcloud). V závislosti na tvé lokaci může dodání trvat 2–10 pracovních dnů.

Neobdržel jsem kompletní objednávku. Co se stalo?

Abychom tvou objednávku expedovali co nejrychleji, můžeme ti objednávku odeslat ve dvou samostatných zásilkách. Díky tomu nemusíš čekat, až bude některá z položek, kterou sis objednal, zpět v našem hlavním skladě, může být k dispozici v našem jiném skladě. Za rozdělené zásilky nebudeme účtovat žádné další poplatky. Faktura za přepravované zboží bude zaslána na tvou e-mailovou adresu v den, kdy sklad odešle jednu z tvých zásilek. Nejprve prosím zkontroluj potvrzení objednávky, tam se dozvíš, zda bude tvá objednávka odeslána v jednom nebo více balíčcích.

Zasíláte do P.O. boxů?

V tuto chvíli nenabízíme možnost odeslání zásilky do P.O boxů.

Co se stane, když se má zásilka ztratí?

Každý balíček odesíláme s velkou péčí a tak rychle, jak jen můžeme. Přesto máme minimální kontrolu nad tím, jak přepravce při doručování se zásilkou manipuluje, a jak samotné dodání probíhá. Pokud se balíček ztratí, můžeme ti nabídnout vrácení peněz nebo náhradní balíček.

 

  

Chci něco vrátit

Jak mohu zboží vrátit?

Při vrácení zboží se snažíme o maximální vstřícnost k našim zákazníkům. Nicméně potištěné nebo použité zboží není možné vrátit. Zjisti více zde.

Vrácení - krok po kroku
1. Zboží musí být vráceno do 14 dnů ode dne, kdy si ho obdržel.
2. Vrácené zboží nesmí být opotřebované nebo umyté aby mohlo být znovu uvedeno do prodeje.
3. Zboží musí být vráceno v původním obalu včetně všech štítků.
4. Nelep žádné štítky přímo na krabice od bot, snižuje se tím hodnota daného zboží. Krabici prosím vždy zabal do jiného obalu.
5. Vrať zásilku na své vlastní náklady. Nepřijímáme zásilky zaslané na dobírku. Veškeré další náklady, které vzniknou, budou účtovány zákazníkovi.
6. Pokud nebude zohledněn jeden z výše uvedených bodů, vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení nebo snížit částku za vrácení zboží.
7. Pokud byla na objednané sety nebo výrobky uplatněna jakákoli množstevní sleva, a vrátíš pouze část zboží z tohoto setu, nebudeme na toto brát ohled a sleva bude z vrácených položek odečtena.

Vytiskni tento formulář a přilož jej k vrácenému zboží.

Adresa pro vrácení
KEEPERsport CZ, s.r.o.
Palackého třída 1930
530 02 Pardubice
Česká republika

Po kontrole vráceného zboží ti bude částka vrácena do 2-14 dnů dle způsobu platby, kterým jsi objednávku uhradil.

Jak dlouho mám na to, abych mohl vrátit zboží?

Zboží můžeš vrátit ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy jsi balíček obdržel. Potištěné nebo použité zboží není možné vrátit..

Mohu zboží vrátit odkudkoliv?

DŮLEŽITÉ: Pokud si přeješ vrátit zboží ze země mimo evropský světadíl, kontaktuj prosím náš zákaznický servis.

 

Mohu vyměnit položku za jinou velikost?

Přímá výměna zboží není možná. Vytvoř novou objednávku, celý proces bude rychlejší.

Kdy dostanu částku zpět na účet?

Hned jak naše oddělení pro vrácení zboží zpracuje a překontroluje vrácený balíček, obdržíš dobropis a e-mailové potvrzení.

  

Obchod & otevírací doba

Jaká je otevírací doba prodejny v Pardubicích?

Naše kamenná prodejna KEEPERsport v Pardubicích je otevřena od pondělí do pátku od 9.00 do 17.00 hod.

Mohu na prodejně zakoupit položky, které jsou na online e-shopu?

Ne, zboží, které je dostupné na našem online e-shopu je distribuováno z několika skladů po celé Evropě. Aby ses ujistil, že je požadovaný výrobek skladem na kamenné prodejně, obrať se na náš zákaznický servis s číslem produktu na e-maile office@keepersport.cz.

Jaká je adresa kamenné prodejny v Pardubicích?

 Adresa: KEEPERsport, Palackého třída 1930, 530 02,  Pardubice

  

Kontaktuj nás

Pokud jsi nenašel odpověď, kterou jsi hledal, neváhej nás kontaktovat. Náš tým zákaznických služeb ti rád pomůže.

PRACOVNÍ DOBA
Pondělí až pátek od 10:00 do 15:00.

LIVE CHAT
Kliknutím na symbol chatu s námi zahájíš live chat.

E-MAILE
Odpovíme na všechny e-maily do 24 hodin. Neváhej nás kontaktovat prostřednictvím e-mailové schránky office@keepersport.cz

WHATSAPP CHAT
Pošlete nám své dotazy také prostřednictvím aplikace WhatsApp: +420 608 032 114

ZAVOLEJ NÁM
+420 608 032 114