INFORMACE O VRÁCENÍ

Zboží můžete vrátit do 14 dní. Čtrnáctidenní lhůta začíná běžet přijetím zboží. Z práva na odstoupení jsou vyloučeny tištěné, personalizované nebo použité položky.

Při návratu je třeba dodržovat následující body
1. Vrácené zboží nesmí být použité ani vyprané, aby jej bylo znovu možné prodat.
2. Zboží musí být vráceno v původním obalu včetně všech nepoškozených štítků.
3. Originální obal (krabice) obuvi nesmí být poškozen lepícími štítky či páskami.
4. Náklady na dopravu při vrácení hradí zákazník. Nezasílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Veškeré vzniklé dodatečné náklady budou účtovány zákazníkovi.
5. Pokud nebude zohledněn jeden z výše uvedených bodů, vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení nebo snížit částku vrácení peněz za zboží
6. V případě sad nebo produktů, na které byla původně uplatněna množstevní sleva, nebude při částečném vrácení produktů již množstevní sleva zohledněna. S kreditem za vrácené zboží je množstevní sleva nebo stanovená cena započtena oproti individuální ceně zadrženého zboží.

Vrácení - krok za krokem 
• Vytiskněte si prosím formulář pro vrácení zde >> Formulář << a kompletně jej vyplňte a přiložte ke zboží.
• Náklady na vrácení nese kupující. Balík můžete poslat ve své vlastní organizaci u kteréhokoli poskytovatele poštovních služeb (doporučujeme vám zvolit způsob dopravy, který je sledovatelný) nebo s naším štítkem GLS, naše služba stojí 100,00 Kč.
• Vrácení peněz obdržíte do 14 dnů od přijetí a kontroly vráceného zboží stejnou platební metodou, jakou jste použili při nákupu.

Pokyny pro vrácení s naším štítkem GLS
Samolepku si můžete vyrobit na tomto odkazu https://www.gls-returns.com/#/m/keepersport-eu (v pravém horním rohu můžete změnit na češtinu). Vyplňte potřebné informace a svou adresu a po dokončení procesu obdržíte štítek, který je třeba vytisknout a nalepit na balík a doručit na nejbližší odběrné místo GLS. Po obdržení a kontrole vratky automaticky snížíme částku vratky o 100,00 Kč, což jsou náklady na vratku s naším štítkem.

Pokyny pro vrácení ve vaší organizaci
Balík můžete poslat ve své vlastní organizaci kterémukoli poskytovateli poštovních služeb na následující adresu:

KEEPERsport GmbH
Anzengrubergasse 26
2542 Kottingbrunn
Rakousko

Výměna zboží
Výměna zboží není možná. Na požadovanou položku vytvořte jednoduše novou objednávku.

Reklamace
Ve výjimečných případech, kdy produkt nesplňuje vaše očekávání z kvalitativních důvodů, musíme nejprve zkontrolovat, zda se na případ vztahuje záruka. Zašlete prosím několik podrobných fotografií vadného místa s podrobným popisem problému na adresu office@keepersport.cz. V každém případě potřebujeme vaše jméno a číslo objednávky. Budeme vás co nejdříve kontaktovat a objasníme vám, jak dále postupovat.

Kontakt
M: office@keepersport.cz