Výměna zboží a reklamační podmínky

INFORMACE O VÝMĚNĚ, VRÁCENÍ NEBO REKLAMACI ZBOŽÍ
Neustále se snažíme zajišťovat nejlepší ceny s nejlepším servisem. Abychom mohli bezproblémově vyřešit výměnu, vrácení nebo reklamaci, potřebujeme i tvou pomoc ...

Postup při vrácení nebo výměně zboží
Máš právo do 14 dnů zboží vrátit nebo vyměnit za jiný. Tato doba vždy začíná dnem převzetí zboží kupujícím. Co k tomu od tebe potřebujeme:

Vyplň "Formulář pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží" a uveď důvod výměny nebo vrácení zboží.
Vlož vyplněný formulář spolu s originální fakturou do zásilky se zbožím.
Balík pošli poštou na VLASTNÍ NÁKLADY na naši adresu (zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato).
Jakmile zboží od tebe dostaneme, pošleme ti nové zboží. Při vrácení zboží zašleme peníze na tvůj účet.


Náklady na výměnu zboží
Vyměněné zboží ti bude odesláno na tvou adresu aniž bys hradil poštovné.


Není možná výměna
Zboží s potiskem nebo použité zboží není možné vrátit nebo vyměnit.

Reklamace
V případě, že nastane málo pravděpodobná situace, že nějaký produkt nesplňuje tvé kvalitativní požadavky, musíme nejprve posoudit, zda je možné v daném případě zboží reklamovat.
Pošli nám detailní fotky problémové části s přesným popisem vady na keepersport.cz@seznam.cz. Zároveň nám pošli kopii faktury, abychom měli k dispozici potřebné údaje. Následně tě budeme kontaktovat a řešit reklamaci.

Při posílání zboží na reklamaci je třeba vyplnit "Formulář pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží" a poslat ho spolu s fakturou na naši adresu.

Adresa na vrácení, výměnu zboží nebo reklamaci:

KEEPERsport CZ
David Martínek
Palackého 1930
530 02 Pardubice, Česká republika

Tel .: +420 608 032 114

E-mail: keepersport.cz@seznam.cz